Utilizarea unei centrale telefonice

Cand vine vorba de o centrala telefonica multa lume se intreaba ce anume stie ea “sa faca”? Achizitioanarea unei centrale telefonice presupune o revizuire a nevoilor actuale dar si luarea in calcul a necesitatilor ce s-ar putea ivi in viitor.

Ai de ales dintr-o multitudine ce marci: Alcatel, Siemens LG-Nortel IP LDK, LG-Nortel Aria Soho sau Panasonic. Dupa ce te decizi ce ai nevoie primesti oferta care iti convine si iti este livrata centrala telefonica. Eventual  ceri sa fie si instalata/configurata de catre cei de la care ai cumparat-o.
Daca folosesti centrala pentru firma ta si ai, sa zicem 10 interioare si trei linii de la Rometelecom plus un premicell (GSM gateway) atunci vei bucuros sa stii ca centrala iti poate optimiza costurile apelurilor.

Cum se intampla acest lucru?

In mometul initierii unui apel, in functie de prefixul numarului format, centrala poate fi programata sa aleaga calea potrivita pentru acel apel (fie pe Romtelecom, RCS, Vodafone, Orange, etc).

Cum te poate ajuta o centrala sa primesti apelurile din exterior intr-un mod cat mai eficient?
Sa zicem ca ai 4 departamente in cadrul firmei si vrei ca atunci cand se suna din exterior sa se apeleze direct unul din departamente de catre cel care suna. Multe centrale telefonice ofera acest serviciu iar el se numeste DISA (Direct Inward Service Acces).

Cum functioneaza?
Cel care suna este intampinat cu un mesaj in care este anuntat ce tasta trebuie sa apese pentru a apela in departamentul dorit. Acest mesaj este inregistrat cu ajutorul centralei telefonice si este asemanator cu un “ghid vocal”. Mesajul poate fi reinregistrat de fiecare data cand intervin modicifari in nivelul structurii departamentelor.

Daca vrei sa infintezi un Call Center o centrala telefonica impreuna cu un software special creat  vor contribui la sporirea eficientei angajatiilor ce opereaza intr-un call center. Astfel apelurile vor fi tratate dupa diferite proceduri  implementate de softul de call center ce va functiona in paralel cu centrala.
Tratarea apelurilor se realizeaza prin crearea de cozi de asteptare pe mai multe canale si de informarea apelantilor  cu privire la disponibilitatea unuia dintre agenti. Scopul  unui astfel de sistem este de a reduce timpul de asteptare al celor de la capatul firului. Cu cat acesti timpi isi mentin o valoarea scazuta cu atat eficienta este mai mare.

Ce facilitati iti pot face “viata mai usoara”  in ceea ce priveste folosirea centralei telefonice
In primul rand este indicat sa detii un telefon proprietar al centralei, telefon ce este echipat cu o serie de butoane programabile. Fiecare dintre aceste butoane poate avea o functie anumesi voi enumera cateva din functiile cele mai populare:

-transfer
-conferinta
-reapelare ultim numat format (redial)
-apel  in asteptare (hold)
-intruziune peste ocupat
-divertare
-preluare

Fiecare centrala are preprogramat un set de functii, acestea de sus fiind  cele mai comune.

Scopul acestui articol este  de a raspunde celor mai des intalnite intrebari legate de utilizarea unei centrale telefonice. Pentru oricare alte nelamuririlasati un comentariu si va vom raspunde cu promptitudine. ;)

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: